?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

В мене тут з*явилася чергова "геніальна" ідея. Якщо для пошуку правильного рішення необхідно активно генерувати хибні ідеї і не боятися їх висловлювати, то може саме цю властивість мозку і треба тренувати під час навчання? Завдання для розвитку цієї властивості можуть виглядати так: " у Тані 2 яблука, у Васі - 3. Скільки яблук у дітей разом?" Але метою є не сказати, що яблук 5, а придумати якомога більше версій, чому їх не 5. Наприклад: "4, бо одне вони з*їли", "10, бо мама принесла ще 5", і навіть "ні одного, бо прилетіло НЛО і все вкрало".

Ну ясне діло це не в рамках курсу математики треба вчити. А можна і в рамках, як окреме завдання для генерування хибних ідей.

Може настольну гру таку придумать? Ведучий загадує проблему, а всі гравці по кругу висувають гіпотезу. Хто не зміг нічого нового придумать - вибуває.